به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا (س)؛

دومین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی برگزار می‌شود

اصول کافی مرحله دوم

دومین مرحله طرح مطالعاتی حدیث‌خوانی کتاب شریف اصول کافی ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث، از بهمن ماه سال جاری برای دومین بار طرح حدیث خوانی غیرحضوری اصول کافی را با هدف آشناسازی طلاب محترم با متون حدیثی و ایجاد انس و الفت با کلام ائمه اطهارعلیهم‌السلام آغاز نموده و مرحله دوم آن در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان ضرورت مطالعات قرآنی و حدیثی برای تمام طلاب و دانش‌پژوهان علوم اسلامی، اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه بالای شبهات اعتقادی و فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی، وجود منابع متقن و مستدل و متصل به وحی و نیز آشنایی با این منابع از ضروریات است و باید توجه کرد  که نمی‌توان بدون آشنایی با احادیث و سیره معصومین علیهم‌السلام، به فهم عمیق دین رسید و نمی‌توان جامعه دینی و ولایی بنا کرد. بر همین اساس است که، اداره قر آن و حدیث طرح‌های مطالعاتی غیرحضوری حدیث‌خوانی و جلسات آنلاین حدیث‌خوانی را برای طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند.

حسینی با اشاره به آغاز مرحله دوم این طرح، عنوان کرد: دومین مرحله این طرح به کتاب «فضل القرآن اصول کافی» اختصاص دارد و طلاب محترم می‌توانند فایل سؤالات هر مرحله را از سایت و کانال های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها دریافت و  پاسخنامه‌های خود را  به پست الکترونیک ذکر شده در دفترچه ارسال کنند.

وی، مهلت تحویل پاسخنامه مرحله دوم را تا 30 اسفند اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندانی که از مرحله  قبل باز مانده‌اند، می‌توانند هر دو  پاسخنامه را تا تاریخ مذکور تحویل دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

دانلود کتاب فضل القرآن اصول کافی

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله دوم اصول کافی اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت سوالات مرحله اول اصول کافی این پیوند را فعال کنید.

دانلود متن عربی و ترجمه کتاب العشره اصول کافی

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱