پیام تبریک دبیر هیات امنا به رییس، نائب رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه

شورای سیاستگذاری

دبیر هیات امنای جامعه الزهرا در پیامهای جداگانه ای انتصاب حضرات آیات مقتدایی، حسینی بوشهری و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی را به سمت رئیس، نایب رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی متن پیام های تبریک حجت الاسلام والمسلمین مسعود نعیمی بدین شرح است:

سرور گرامی حضرت آیت الله مقتدایی دامت توفیقاته

رئیس محترم شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران

 سلام عليكم

 با تقدیم احترام، انتخاب شایسته جنابعالی را که بحمدالله مزین به زینت علم و اخلاق، برخوردار از تجاربی گرانسنگ و از چهره های با سابقه انقلاب اسلامی ایران هستید، بعنوان «ریاست شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران» را صمیمانه تبریک عرض نموده، از خداوند سبحان جل و علا دوام توفیقات روزافزون حضرتعالی را مسئلت می نمائیم.

 

سرور گرامی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دامت توفیقاته

نائب رئیس محترم شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران

 سلام عليكم

 با تقدیم احترام، انتخاب شایسته جنابعالی را که بحمدالله از علم، فضل  و بصیرت انقلابی  برخوردار بوده  و سابقه ای ارزشمند در مدیریت های گوناگون حوزه های علمیه دارا می باشید را بعنوان «نایب رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران» صمیمانه تبریک عرض نموده توفیق،سلامتی و طول عمر جنابعالی را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند متعال خواهانیم.

 

برادر گرامی حجت الاسلام جناب آقای سید رسول حسین هاشمی زید عزه

دبیر محترم شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران

 سلام عليكم

 با تقدیم احترام، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان «دبیر شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران» تبریک عرض می‌نمائیم.

امید است با توکل بر خداوند یکتا و استعانت از انوار قدسی ائمه معصومین علیهم صلوات الله و در ظلّ توجهات حضرت ولی عصرعج الله تعالی فرجه الشریف در این سنگر عظیم خدمت به حوزه های علمیه خواهران که منتسب به حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است، همواره موفق و منشأ اثرات و برکات بسیار باشید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱