معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

راه‌اندازی ساختارمند مدارس تربیت اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین برزو

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، راه اندازی مدارس تربیت اسلامی بود که در قم هم داشتیم و شهید بهشتی(ره) دایر کرده بودند، اما یک حرکت فردی بود، اما امروز تأسیس ساختارمند مدارس تربیت اسلامی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام امروز (یکشنبه، 12 بهمن) در آیین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) و نواختن زنگ انقلاب که در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار داشت: امروز شاهد چهل و دومین سالروز ورود حضرت امام به ایران که بلندترین قله آرمانی نسل قبل از انقلاب بود، هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: نسل متدین سالیان سال انتظار کشیدند تا حضرت امام خمینی(ره) به ایران برگردند و با نفس گرم خود، حیاتی مجدد به ایران بدمند و ایران را از یخ زدگی ظلم و ستم نجات دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو ضمن خوشامدگویی به میهمانان جامعه الزهرا علیهاالسلام، یادآور شد: انسان در زندگی آرمان‌های بسیاری دارد، اما برخی آرمان‌ها قله خواسته فرد است و با به دست آوردن آن آرمان، بقیه خواسته‌ها هم محقق می‌شود؛ پیروزی انقلاب اسلامی نیز به همین صورت بود و سایر آرمان‌ها در دامنه این قله به تحقق پیوست.

 وی تصریح کرد: آرمان‌هایی مثل تربیت اسلامی که در مدارس علوی پیگیری می‌کردند، بعد از انقلاب اسلامی به عنوان آرمان‌های دست یافتنی شد؛ یکی از آرمان‌ها راه اندازی مدارس تربیت اسلامی بود که در قم هم داشتیم و شهید بهشتی(ره) دایر کرده بودند، اما یک حرکت فردی بود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: امروز تأسیس مدارس تربیت اسلامی به صورت ساختارمند وجود دارد و مدارس هدی قریب سی سال است که در جهت تربیت نسل انقلابی راه اندازی شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو عنوان کرد: به لطف الهی امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و در سایه تحقق پیروزی انقلاب وی با بیان اینکه زنگ انقلاب به  منزله پاسداشت آن دوره است، اظهار امیدواری کرد که ارتباط وثیق بین آموزش و پرورش و جامعه الزهرا علیهاالسلام روزبه روز بالنده تر و شکوفا تر شود و شاهد پیشرفت میهن اسلامی باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱