فراخوان ثبت نام در آزمون کتبی شناسایی طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا(س) در سال 1399

اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر

فراخوان ثبت نام در آزمون کتبی شناسایی طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال 1399 از سوی اداره امور نخبگان این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، اداره امور نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای، فراخوان ثبت نام در آزمون کتبی شناسایی طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا علیها السلام در سال 1399 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

اداره نخبگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا علیها السلام با برگزاری آزمون جامع کتبی در عرصه آموزش طلاب واجد شرایط را شناسایی می‌کند.

در سال 1399 با توجه به شرایط بیماری کرونا، به جای مصاحبه علمی استعدادهای برتر، «آزمون فراگیر کتبی» برگزار می‌شود.

شرایط سنی و معدل استعدادهای‌برتر خواهران در عرصه‌ها و مقاطع تحصیلی با توجه به مدرک ورود آنان به حوزه به شرح جدول ذیل است:

شرایط شرکت در آزمون کتبی استعدادهای برتر

بر اساس این اطلاعیه، افرادی که دارای شرط معدل نیستند، اما به تشخیص واحد آموزشی یا حداقل دو نفر از اساتید، دارای استعداد ویژه هستند، با حداکثر یک نمره کمتر از نصاب معدل هر مقطع، با معرفی معاونت آموزش، می‌توانند در آزمون کتبی استعدادهای برتر شرکت کنند.

زمان ثبت نام در این آزمون از اول تا 10 بهمن است که متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن 02532112560، خانم انصاری کارشناس این اداره تماس بگیرند.

جهت دریافت مواد آزمون، تاریخ برگزاری و اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنما در سامانه نخبگان به نشانی http://nokhbegan.jz.ac.ir مراجعه شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱