برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین «جستجوی پیشرفته اینترنتی» ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری

کارگاه آموزشی آنلاین

خانم حاجی‌پور از برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین «جستجوی پیشرفته اینترنتی» شامل آشنایی با موتورهای جستجو، پایگاه‌های استناددهی و کتابخانه‌های دیجیتال ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اغلب ما برای جستجوی اینترنتی از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می‌کنیم، حال آنکه برای سرعت‌بخشی و بهینه‌سازی فرآیند تحقیق و پژوهش، طلاب نیاز به  علم و مهارتی دارند تا بتوانند ترفندهای یک جستجوگر حرفه‌ای را بیاموزند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: آشنایی با شیوه صحیح جستجوی اینترنتی و شناسایی پایگاه‌های معتبر استناددهی و کتابخانه‌های بزرگ دیجیتال، فضای گسترده‌ای را پیش روی طلبه  خواهد گشود که فرایند تحقیق و پژوهش را بسیار سهل‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد کرد.

حاجی پور افزود: به همت واحد فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و با هماهنگی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام، کارگاه آموزشی آنلاین «جستجوی پیشرفته اینترنتی» شامل آشنایی با موتورهای جستجو، پایگاه‌های استناددهی و کتابخانه های دیجیتال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه طلاب مرکز غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت رایگان است، گفت: این کارگاه از روز شنبه 4 بهمن به مدت چهار جلسه، روزهای زوج از ساعت 8 تا 10 آغاز می‌شود و استاد چیت‌ساز به ارائه مباحث کارگاه می‌پردازد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: شرکت‌کنندگان در صورت حضور مداوم در جلسات کارگاه، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

حاجی پور یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کارگاه تا تاریخ 25 دی، ساعت 12 تا 14 فرصت دارند با شماره تلفن‌های 02532112309 و 02532112154 تماس بگیرند و یا مشخصات خود (نام، نام خانوادگی، نام پدر و کد تحصیلی، شماره تماس) را  به شناسه کاربری @jzf2305 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱