مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

دومین مرحله مسابقه «نسل بصیرانقلابی» برگزار می‌شود

دومین مرحله مسابقه نسل بصیر انقلابی

مدیر کل امور فرهنگی از برگزاری مرحله دوم مسابقه پیامکی «نسل بصیر انقلابی» ویژه فرزندان طلاب جامعه الزهرا علیها السلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر و با اشاره به اینکه در آستانه دهه بصیرت هستیم، عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال، مرحله اول مسابقه پیامکی دو مرحله‌ای «نسل بصیر انقلابی» در راستای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان در حوزه استکبار ستیزی به مناسبت روز دانش آموز در 13 آبان، برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره لزوم بصیرت در جامعه اسلامی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 15 مهر 88 در بیاناتی فرمودند: «ملتی که بصیرت دارد، مجموعه جوانان یک کشور وقتی بصیرت دارند، آگاهانه حرکت می‌کنند و قدم برمی‌دارند، همه تیغ‌های دشمن در مقابل آنها کند می‌شود. بصیرت این است. بصیرت وقتی بود، غبارآلودگی فتنه نمی‌تواند آنها را گمراه کند، آنها را به اشتباه بیندازد». 

داودالموسوی با اشاره به نزدیکی سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: دومین مرحله مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» از تاریخ اول تا 10 دی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه فرزندان طلاب در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم تا کارشناسی است، یادآور شد: سوالات مرحله دوم این مسابقه از متن کتاب «استکبارستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه ای» از صفحه صد تا انتهای کتاب است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه تا تاریخ 10 دی فرصت دارند از طریق سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به لینک سوالات مراجعه نموده وبه سوالات پاسخ دهند و جواب 10 سوال را از طریق پیامک ارسال کنند.

داودالموسوی درباره نحوه شرکت علاقه مندان در این مسابقه، گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند پاسخ‌های خود را به صورت عدد 10 رقمی همراه با «نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی فرزند، نام و نام خانوادگی و شماره تحصیلی طلبه (مادر)» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷   ارسال کنند.

وی یادآور شد: اسامی برگزیدگان دو مرحله مسابقه پیامکی «نسل بصیر انقلابی» پس از برگزاری دو مرحله اعلام خواهد شد.

نمونه ارسال پیامک: ( 1-2-3-4- .....  فاطمه عظیما – اول متوسطه- فاطمه رضایی- 1376150001)

جهت دریافت کتاب استکبار ستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه ای مدظله العالی این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت سوالات مرحله دوم مسابقه نسل بصیر انقلابی این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱