فراخوان همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» ویژه کارکنان جامعه الزهرا(س)

همایش الگوسازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی

فرصت مشارکت علمی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» از سوی کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم و با همکاری اداره کل امور منابع انسانی و  اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» به همت کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم و حضور جامعه الزهرا علیهاالسلام در بخش علمی و پژوهشی کمیته بانوان، فرصت مشارکت علمی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در این عرصه به همت کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم و با همکاری اداره کل امور منابع انسانی و  اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان فراهم شده است.

کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند با حضور علمی و مشارکت ارزشمند خود در تولید آثار فاخر و گفتمان‏ساز در زمینه سبک زندگی اسلامی، خانواده طراز اسلامی و انقلابی با تأسی بر سیره شهدا، فرهنگ ایثار، مقاومت و سایر معارف و ارزش‌های دینی و معنوی نقش داشته باشند.

حضور کارکنان مجموعه در این فرصت علمی اختیاری است و به میزان 2 ساعت آموزش ضمن خدمت محاسبه در نظر گرفته می‏شود.

مهلت ارسال مقاله کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به این همایش تا 15 بهمن است و علاقه مندان می‌توانند مقالات و آثار خود را به شناسه کاربری @Mf_tabesh در پیام رسان ایتا و و یا هماهنگی با شماره تلفن 32112176  ارسال کنند.

گفتنی است؛ طلاب و پژوهشگران فرهیخته می‌توانند با توجه به محورهای این همایش، آثار فاخر و گفتمان ساز در زمینه سبک زندگی اسلامی و تربیت بانوان و خانواده تراز اسلامی و انقلابی تألیف و ارائه کنند.

این همایش با محوریت بزرگداشت مقام فاخر بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود و در ۶ محور «مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت»، «بانوان و فرهنگ ایثار»، «بانوان و انقلاب اسلامی»، «بانوان و گفتمان‌سازی الگوی تربیتی و مدیریت راهبردی انقلابی»، «سبک زندگی و خانواده تراز اسلامی» و «ایثار، مقاومت، جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» فراخوان شده است.

دانلود تصویر پوستر همایش

شیوه نامه تدوین مقاله برای ارسال به همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

دانلود ریزموضوعات همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱