از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با مشارکت جامعه الزهرا؛

نهمین جشنواره جایزه ادبی «یوسف» برگزار می‌شود

جشنواره جایزه ادبی یوسف

فراخوان نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و نیز بخش ویژه مدافعان سلامت در قم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، فراخوان نهمین جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس، جبهه مقاومت و بخش ویژه مدافعان سلامت از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم منتشر شد.

جشنواره جایزه ادبی «یوسف» با مشارکت نهادهای مختلف از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را حداکثر در ۱۵ صفحه (چهار هزار کلمه) به‌صورت وُرد یا پی دی اف به آدرس معاونت هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ ارسال کنند.

محورهای نگارش داستان در این دوره شامل «دفاع مقدس و مقاومت اسلامی»، «دفاع مقدس و دستاوردهای چهل ساله»، «چهل سالگی دفاع مقدس»، «خاطرات زنان در دفاع مقدس»، مقاومت شهرها در دفاع مقدس»، «خاطرات آزاداگان، جانبازان و همسران آنان»، «وحدت و همگرایی اسلامی»، «امتداد دفاع مقدس در مدافعان سلامت» و «مدافعان سلامت» هستند.

بخش ویژه جشنواره با موضوع مدافعان سلامت است  وبه صورت جداگانه داوری خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا پایان آذر است و  آثار منتخب پس از معرفی از سوی دبیرخانه استانی، جهت رقابت در مرحله نهایی، به دبیرخانه کشوری ارسال می شوند.

شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ تماس بگیرند و یا مکاتبه کنند.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱