از سوی اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

سومین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

دوره های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری 20 دوره مجازی معارف اسلامی ویژه عموم بانوان در پاییز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت، از اواخر مهرماه ماه 1399 خبرداد و افزود: دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی در پاییز 1399 برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: نخستین فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، فروردین ماه سال 1399پس از شیوع ویروس کرونا، از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

الیاسی افزود: دومین فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی نیز در تابستان 1399 اعلام شد که بانوان علاقه‌مند به آموزش معارف اسلامی استقبال گسترده‌ای از این دوره داشتند؛ برهمین اساس، سومین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی ویژه دوره‌های پاییز در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در این فراخوان، 20 دوره کوتاه‌مدت معارفی و مهارتی در حوزه‌های قرآنی، آعتقادی، امام‌شناسی، احکام، زن و خانواده، مهارت‌های فردی و مهارت‌های تربیت فرزند ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کرده باشند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 20 مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند و یا با شناسه مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@ در پیام رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان این دوره‌ها در کانال مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

الیاسی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های متنوع معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی اندیشمند و علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است، تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری و کاربردی بودن این دوره‌ها، بسیاری از بانوان پس از شرکت در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند.

جهت مشاهده دوره‌های مجازی معارف اسلامی فراخوان شده در پاییز 99 این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱