حضور طلاب جامعه‌الزهرا(س) در محفل قرآنی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

محفل انس با قرآن

حدود 100 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از 7 کشور جهان در محفل انس با قرآن مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه‌سادات طباطبایی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت، بیان کرد: محفل قرآنی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هر ساله با شرکت بانوان قرآنی شیعه و سنی از شهرهای مختلف کشور و کشورهای مختلف اسلامی برگزار می‌شود و طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز به این برنامه دعوت می‌شوند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: محفل انس با قرآن مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با همکاری و مشارکت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برگزار شد و حدود 100 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از 7 کشور جهان در این محفل قرآنی شرکت کردند.

طباطبایی افزود: شرکت‌کنندگان این برنامه روز سه شنبه 26 تیرماه پس از حضور در مرقد مطهر امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و تجدید عهد با آرمان‌های ایشان و اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ره)، در این محفل قرآنی حضور یافتند.

وی گفت: سخنرانی خانم دکتر شریعتی مدیر امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اجرای برنامه خانم نرگس نوروزی حافظ خردسال قرآن کریم و همخوانی گروه تواشیح از برنامه‌های این محفل بود.

مدیر کل امور تربیتی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه تلاوت قاریان غیرایرانی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در این برنامه، مایه نورانیت بیشتر این محفل گشت، همچنین در انتهای این محفل، مجمع تقریب مذاهب اسلامی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم طباطبایی مدیر کل امور تربیتی و سرکار خانم عباسعلی‌زاده کارشناس مسئول اداره قرآن و حدیث به خاطر همکاری‌های صمیمانه‌شان در برگزاری این همایش، قدردانی و به شرکت‌کنندگان مسابقه قرآنی محفل هدایایی اهدا کردند.

طباطبایی در پایان یادآور شد: در حاشیه برگزاری این محفل، نمایشگاهی از دستاوردهای اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد و بازدیدکنندگان با فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی حدیثی این مجموعه فاخر آشنا شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱