از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا اعلام شد:

لزوم تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری

تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه های علمیه

بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه الزهرا علیهاالسلام منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و فعال‌سازی کد این مرکز است.

به گزارش روابط عمومی، خانم سمیه معلمی در گفتگو با واحد خبر، اعلام داشت:  طلاب حضوری جامعه‌الزهرا‌ سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات مرکز خدمات حوزه باید در سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه (سامانه سخا) به نشانی https://service.csis.ir ثبت نام و کد مرکز خدمات حوزه را دریافت کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله بن معیشت، هدیه ممتازی، هدیه طرح وصال، هدیه طرح عطیه، اعطای وام، بیمه تکمیلی و غیره منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات و دریافت و فعال‌سازی کد این مرکز است.

معلمی افزود: کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت یک سال فعال است و طلابی که در سال‌های گذشته، کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را دریافت کردند، هر سال باید این کد را از طریق سامانه سخا فعال کنند.

وی یادآور شد: طلاب قبل از ثبت نام در سامانه سخا ضروری است که از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس سه در چهار، فیش حساب بانک ملی و عقدنامه (در صورت تأهل) اسکن گرفته و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: طلاب حضوری پس از تشکیل پرونده در این مرکز و دریافت کد مرکز خدمات می‌توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تمام روزهای هفته ساعت 8 تا 12 با شماره 32112155 تماس بگیرید.

راهنمای تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه طلاب حضوری

راهنمای فعال سازی بیمه عمر و تکمیلی ویژه طلاب حضوری

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱