اطلاعیه اعزام مبلغ ماه محرم

اعزام مبلغ در ماه محرم

معاونت فرهنگی تبلیغی با انتشار اطلاعیه ای، برنامه های پیشنهادی برای تبلیغ در ماه محرم را اعلام و برای ثبت نام اعزام مبلغ مجازی فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی، متن اطلاعیه معاونت فرهنگی تبلیغی برای ثبت نام اعزام مبلغ و برنامه های پیشنهادی تبلیغی بدین شرح است:

«آنچه بنده میخواهم تأکید کنم این است که در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که کارشناسان بهداشت به ما میگویند؛ [یعنی] ستاد ملّی کرونا. خود بنده شخصاً هر چه آنها لازم بدانند مراعات خواهم کرد. توصیه‌ی من و تأکید من به همه‌ی کسانی که میخواهند عزاداری کنند -هیئات، آقایان حضرات منبری‌ها، صاحبان مجالس، مدّاحها، نوحه‌خوان‌ها و دیگران- این است: هر کاری میکنید، [اوّل] ببینید آنها چه میگویند. یعنی ستاد ملّی کرونا اگر چنانچه یک ضابطه‌ای را معیّن کرد برای عزاداری، همه‌ی ما موظّفیم آن را عمل کنیم. مسئله، مسئله‌ی کوچکی نیست، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. الان یک مقداری مراقبت هست و کنترل هست؛ خدای نکرده اگر چنانچه همین مقدار هم شل گرفته بشود و از بین برود، آن وقت فاجعه‌ای به وجود خواهد آمد که دیگر آن سرش ناپیدا است. (بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان 10/5/1399)

آغاز ماه محرم، زمان تجدید بیعت با حسین بن علی علیه السلام و مکتب عاشورا در طول تاریخ تشیع بوده و نه تنها هیچ عاملی مانع توقف این شور نبوده بلکه شرایط سخت همواره باعث افزایش و رونق آن بوده است.

اکنون با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور و به منظور همراهی و همکاری با مسئولین ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین تجربه موفق حضور مبلغان در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان1421ه.ق(1399)، که منجر به حمایت و تجلیل از مبلغان منتخب توسط مدیریت محترم جامعه الزهرا(سلام الله علیها) شد، معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها عناوین و برنامه‌های پیشنهادی خود را برای مبلغان جهت تبلیغ مجازی درایام ماه محرم و صفر 1442ه.ق به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

دستورالعمل پیشنهادات


لازم به ذکر است در صورت مهیا بودن شرایط، برگزاری جلسات حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

همچنین جامعه الزهرا سلام الله علیها در حد امکان از فعالیت مبلغان فضای مجازی در زمینه‌های فوق حمایت خواهد کرد.

مهلت ثبت نام جهت تبلیغ در ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام تا 20 شهریور است.

 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه شمیم مراجعه نمایید:    Shamim.jz.ac.ir

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱