فراخوان تشکیل پرونده تبلیغی ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

فراخوان تشکیل پرونده

فراخوان تشکیل پرونده تبلیغی ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا (س) با همکاری اداره امور مبلغان اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور اعلام کرد: در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و تحقق منویات آن حضرت، مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری با همکاری اداره امور مبلغان، فراخوان تشکیل پرونده تبلیغی ویژه طلاب این مرکز را برگزار می‌نماید.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: حضور ۸۰۰۰ بانوی طلبه در مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و گستردگی ایشان در سراسر ایران و نیز سایر کشورهای جهان، ظرفیت منحصر به فرد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که استفاده مطلوب از آن، همکاری بخش‌های مختلف مجموعه را می‌طلبد.

حاجی پور تصریح کرد: بر این اساس این مرکز با همکاری اداره امور مبلغان، فراخوان «تشکیل پرونده تبلیغی» ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: طلابی که حداقل ۱۰۰ واحد درسی را گذرانده‌ند، در صورت گذراندن مهارت‌های تبلیغی شمیم، تسلط بر روخوانی و روانخوانی، آشنایی با احکام مبتلی‌به و سایر شرایط، امکان تشکیل پرونده تبلیغی و فعالیت در این عرصه را خواهند داشت.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: طلاب می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تشکیل پرونده با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۰۷ تماس حاصل کنید .

جهت دریافت فایل شرایط تشکیل پرونده تبلیغی کلیک کنید.

جهت دریافت راهنمای مراحل ثبت و تشکیل پرونده تبلیغی کلیک کنید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱