معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد:

اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه جامعه الزهرا (س)

کمک مؤمنانه

به مناسبت میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه جامعه الزهرا علیهاالسلام اجرا و 70 بسته معیشتی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین حسن برزو ضمن تبریک میلاد باسعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام به فعالیت های بانوان طلبه جهادگر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دوران مقابله باکرونا اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان طلبه در عرصه های مختلف از جمله حضور در بیمارستان، دوخت ماسک و لباس های بیمارستانی، تهیه غذا و آبمیوه برای بیماران کرونایی و غیره ایفای نقش کردند و به ویژه در رزمایش کمک مؤمنانه و امتداد مسیر این سنت حسنه حضور فعال داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت:  از جمله اهداف این معاونت، تقویت طلاب از لحاظ غنی نمودن مباحث فرهنگی و ارائه محتواهای فرهنگی است، اما تا زمانی که بحث رزق مردم دچار مشکل باشد، بر هر اقدامی تاثیر می‌گذارد، بر همین اساس برای رفع مشکل معیشت مردم اقداماتی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در ادامه با اشاره به آیه 254 سوره مبارکه بقره «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقْناکُمْ»  گفت: خداوند متعال می فرماید: «از انچه روزی شما کرده ایم انفاق کنید»؛ در واقع مالی که انفاق می شود از خداوند است و ما واسطه ای هستیم تا رزق را به دست بندگان خوب خدا برسانیم.

وی افزود: طبق روایتی از حضرت  زین العابدین  امام سجاد علیه السلام نقل شده است: «إنَّها الصَّدَقهَ تَقَعُ فی یَدِ اللهِ قَبلَ أن تَقَعَ فی یَدِ السّائلِ»؛ صدقه قبل از این كه در دست نیازمند قرار گیرد، در دست خداوند قرار می گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغی اضافه کرد: حضرت وقتی چیزی به سائل مرحمت می‌فرمودند، دست مبارک خود را می‌‌بوسیدند، چون بر این باور بودند که دستشان در دستان ذات باری تعالی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در ادامه گفت: در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، 70 بسته معیشتی اعم از اقلام خوراکی و کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان از خیرین و جهادگرانی که در این عرصه فعالیت داشتند، قدردانی کرد و از خداوند منان اجر عظیم الهی را خواستار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱