معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

مسابقات کتابخوانی «انوار کرامت» ویژه کارمندان جامعه الزهرا (س) و فرزندان

مسابقه کتابخوانی انوار کرامت

همزمان با دهه کرامت، مسابقات کتابخوانی «انوار کرامت» ویژه کارمندان جامعه الزهرا علیهاالسلام و فرزندان ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز یکشنبه درگفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت، میلاد باسعادت امام رضا علیه‌السلام و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، از برگزاری مسابقات فرهنگی با عنوان «انوار کرامت» ویژه کارمندان جامعه الزهرا علیها السلام و فرندان ایشان خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره حضرت معصومه علیهاالسلام فرمودند: عبور حضرت معصومه علیهاالسلام از شهرهای مختلف و پاشیدن بذر معرفت و ولایت در طول مسیر در میان مردم و بعد رسیدن به این منطقه و فرود آمدن در قم، موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام در آن دوره‌ی ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و انوار معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند.

حجت الاسلام والمسلمین برزو بر لزوم ارتقای سطح معرفتی بانوان طلبه نسبت به این بانوی باکرامت تأکید کرد و گفت: به مناسبت دهه کرامت، مسابقات فرهنگی با عنوان «انوار کرامت» به همت اداره کل امور فرهنگی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نگرشی متدبرانه بر زندگی معنوی و شخصیت والای حضرت معصومه علیهاالسلام به عنوان الگوی کامل برای زنان جامعه اسلامی، بررسی مقام شفاعت این بانوی گرامی و تبیین ویژگی های مهارتی و بررسی مهارت های ارتباطی در گفتار و رفتار امام رضا علیه‌السلام دانست.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: مسابقات انوار کرامت  به مناسبت میلاد حضرت معصومه علیهاالسلام و شمس الشموس امام رضا علیه‌السلام، از کتاب «دُرّ عصمت» حاوی مطالبی ارزشمند درباره زندگانی و شخصیت و صفات عالی حضرت معصومه علیهاالسلام و کتاب «مهارت های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا علیه‌السلام» شامل مطالب خواندنی و اثرگذار درباره چگونگی مهارت های ارتباطی در سیره امام رضا علیه‌السلام ویژه کارمندان خواهر و براد جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: مسابقه ای ویژه فرزندان دبیرستانی و دبستانی کارمندان نیز برگزار می‌شود که منبع مطالعه این مسابقه، کتاب «عمه سادات» ویژه فرزندان دبیرستانی و داستان صوتی از کتاب «10 قصه از امام مهربان» ویژه فرزندان دبستانی برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از تاریخ 3 تا 31 تیر می‌توانند فایلpdf   کتاب و صوت کتاب کودکان را از آدرس http://mft.jz.ac.ir دریافت کنند.

زمان برگزاری مسابقه از اول تا سوم مرداد با مراجعه به سامانه فرهنگی به آدرس https://farhangi.jz.ac.ir امکان پذیر است و برگزیدگان این مسابقات همزمان با عید سعید قربان معرفی می‌شوند.

راه‌های ارتباطی اداره امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با طلاب جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره 2426  است.

دریافت تصویر خبر

کتاب در عصمت

کتاب عمه سادات

کتاب مهارتهای ارتباط موثر

 صوت کتاب کودکان:

106625 (1)

دانلود صوت 

دانلود صوت 

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

دانلود صوت

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱