امکان مجدد ثبت نام در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) /فرصتی برای جاماندگان

آزمون ورودی جامعه الزهرا

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام 30 خرداد 1399 برگزار می‌شود، گفت: امکان مجدد ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: با توجه به تغییر زمان آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام و درخواست‌های مکرر متقاضیان، امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فراهم شد.

وی به شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون 30 خرداد 1399 است، بنابراین داوطلبان جدید باید برنامه ریزی لازم برای مطالعه منابع و آمادگی علمی برای شرکت در آزمون را داشته باشند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مکان آزمون برای داوطلبان جدید منحصراً شهر مقدس قم  است؛ لذا داوطلبان تنها در صورتی که امکان حضور در شهر قم را در روز آزمون داشته باشند، می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: سامانه ثبت نام از روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 فعال خواهد شد و داوطلبانی که قبلاً موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند تا 10 خرداد 1399 برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان ویرایش اطلاعات و مدارک برای داوطلبان جدید تنها در بازه زمانی ثبت نام  وجود دارد، گفت: امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که در سال 98 ثبت نام  نموده اند و کد رهیگیری دریافت نموده اند وجود ندارد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه یادآور شد: داوطلبان برای ثبت نام  در تاریخ تعیین شده به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir  مراجعه  و از منوهای فعال برای ثبت نام در مقطع مورد نظر اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با اشاره به اینکه زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون 25 تا 29 خرداد است، عنوان کرد: داوطلبان برای اطلاع از منابع آزمون و سایر جزئیات آن به دفترچه‌های راهنمای آزمون که در سامانه پذیرش بارگذاری شده است، مراجعه کنند.

جهت مشاهده دفترچه های راهنما و ثبت نام آزمون در سطوح مختلف این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱