راه‌اندازی سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا (س) از 4 تا 14 اسفند

نمایشگاه-کار-و-کارآفرینی

سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به مدت 10 روز از 4 تا 14 اسفند در نمایشگاه دائمی این مؤسسه علمی حوزوی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم معلمی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به راه اندازی سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برای سومین سال پیاپی، عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و همچنین حمایت از معیشت طلاب این مجموعه از سوی اداره رفاه و سلامت زیر نظر معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام برپا می‌شود.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه نمایشگاه به مدت 10 روز برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه از روز 4 تا 14 اسفند ساعت 7:30 تا 13:30 در نمایشگاه دائمی جامعه الزهرا علیهاالسلام فعالیت خواهد کرد.

معلمی با اشاره به فراخوان شرکت در این نمایشگاه، تصریح کرد: پس از فراخوان شرکت در نمایشگاه، 130 بانوی طلبه کارآفرین به اداره رفاه و سلامت مراجعه کردند که تا کنون محصولات صد طلبه برای عرضه محصولات و دستاوردها پذیرفته شد.

وی بیان داشت: صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی (گل، گیاه و غیره)، محصولات عفاف و حجاب از جمله محصولات طلاب کارآفرین بود که پس از ارزیابی، مجوز حضور برای این طلاب کارآفرین فراهم می‌شود.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در حاشیه نمایشگاه سه نشست آموزشی با موضوع کسب و کار، خلاقیت در بسته‌بندی و  فروش برای کارآفرینان برگزار خواهد شد که جزئیات آنها متعاقبا اعلام می‌شود.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱