فراخوان ثبت نام در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر اعلام شد

مسابقه علمی کوثر

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی از فراخوان ثبت نام طلاب سطح دو و سه جامعه الزهرا علیهاالسلام در هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آقای سيد محمد هادی حسینی خراسانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر، اظهار داشت: این مسابقه ویژه طلاب جاری سطوح 2 و 3 برنامه‌های آموزشی ایرانی و غیرایرانی اعم از حضوری، غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی یادآور شد: ثبت نام در این مسابقه علمی روزهای 19 تا 30 بهمن از طریق سامانه دانش‌پژوهان، آیکن «مسابقه علمی کوثر» انجام می‌شود.

حسینی خراسانی با اشاره به موضوعات فراخوان شده در این مسابقه، گفت: هر یک از طلاب فقط می‌توانند در یک موضوع ثبت نام کنند.

وی افزود: طلاب سطح دو می‌توانند در یکی از 5 موضوع «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی ادامه داد: طلاب سطح سه نیز می‌توانند در یکی از دو موضوع «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» شرکت کنند که منابع درسی هر یک از این موضوعات در فایل ضمیمه ذکر شده است.

حسینی خراسانی به یکی از شرایط شرکت در این مسابقه اشاره و عنوان کرد: ممتازان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر، امکان شرکت در همان موضوع را در این دوره نخواهند داشت و می‌توانند در یکی دیگر از موضوعات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر به صورت آزمون کتبی و در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، یادآور شد: آزمون طبق برنامه زمان‌بندی شده روز پنجشنبه 28 فروردین 1399 ساعت 9 صبح در جامعه الزهرا علیهاالسلام (برای طلاب ساکن قم) و برخی شهرستان‌ها (برای طلاب غیرحضوری و مجازی) برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی تصریح کرد: مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان‌ها در صورت به حدّ نصاب رسیدن، متعاقباً اعلام خواهد شد.

حسینی خراسانی در پایان بیان داشت: نفرات اول تا سوم هر موضوع که حدّ نصاب امتیاز (70 درصد) را کسب کنند، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند بود.

مسابقه علمی کوثر 98

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱