زمان ثبت‌نام ترم تابستان 97 ویژه طلاب روزانه حضوری اعلام شد

ترم تابستان

مدرسه علمیه تمام‌وقت روزانه از زمان ثبت نام طلاب مدارس علمیه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دروس ارائه شده در ترم تابستان 97 خبر داد.

به گزار ش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم رحیمه جلیل پور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه 3 و 4 تیرماه زمان ثبت نام ترم تابستان 97 برای طلاب روزانه دوره عمومی است، اعلام کرد: کلاس‌های این دوره برای تمام طلاب روزانه دوره عمومی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در مدرسه علمیه تمام‌وقت روزانه واقع در طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود : اجرای این طرح به منظور استفاده بهینه بانوان طلبه از فرصت تعطیلات تابستان است و طلاب می‌توانند به صورت مجازی و یا حضوری برای گذراندن ترم تابستانه انتخاب واحد کنند.

مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت روزانه تصریح کرد: بانوان طلبه، مجاز به انتخاب حداکثر 4 واحد درسی هستند که به صورت اینترنتی انتخاب واحد می‌کنند.

جلیل پور با بیان اینکه 16 درس برای ارائه در ترم تابستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با توجه به محدودیت در دروس ارائه شده ترم تابستان، انتخاب واحد بر اساس دروس ارائه شده در جدول است.

وی یادآور شد: ترم تابستان طلاب روزانه از 20 مردادماه آغاز می‌شود و تا 7 شهریور ادامه دارد، همچنین زمان برگزاری امتحانات این ترم، 10 تا 12 شهریورماه است.

مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت روزانه در پایان، از جمله شرایط شرکت در کلاس‌های ترم تابستان را رضایت همسر و عدم غیبت کلاسی بیش ازیک روز عنوان کرد و گفت: طلاب در صورت انتخاب واحد ملزم به شرکت در کلاس هستند.

ترم تابستان 97-1

ترم تابستان 97-2

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱