با حضور جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم؛

دوره توانمندسازی همسران شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون برگزار شد

دوره توانمندسازی همسران شهدا

دوره توانمندسازی همسران شهدای مدافع حرم به همت اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی با همکاری مؤسسه ارغوان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فهیمه الیاسی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دوره توانمندسازی همسران شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون از سوی اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری مؤسسه ارغوان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این دوره با برنامه ریزی های مشترک با همکاری مؤسسه ارغوان و به جهت توان‌افزایی و مهارت‌بخشی در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی به بانوان معزز عضو خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی یادآور شد: جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در این دوره شرکت کردند و به مدت یک هفته در جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند و از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دوره بهره‌مند شدند.

الیاسی افزود: این دوره شامل موضوعاتی چون انقلاب اسلامی و نقش شهدای مدافع حرم در پیشبرد آن، نقش و جایگاه همسران شهدا در جامعه، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، آشنایی با احکام، هنر مهارت‌های زندگی، اخلاق خانواده در قرآن، راهکارهای تربیت اخلاقی فرزندان،کارگاه آموزشی «سلامت زنان و مهارت‌های سالم زیستن» و برنامه های متنوع دیگر بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱