بسیج؛ فرهنگ و اقتدار آسمانی

بسیج

ما بسیجیان از نسل الله اکبریم، از تبار دلداگی غدیر، از سلسله بیدار دلان عاشورایی، سرشار از غیرت انقلاب و بصیرت علوی، چفیه هایمان پرچم شیداییمان و ولایت مداری تنها عنوان شناسنامه مسلمانیمان.

بسم رب الشهداء والصدیقین

بسیج یک فرهنگ آسمانی است که حقیقت همیشه زنده آن را بنیان نهاد و ما بسیجیان امروز خود را در پرتو نور افشانی خورشید عالم تاب انقلابمان نائب حضرت مهدی یعنی حضرت آفتاب سیدعلی الحسینی الخامنه ای می بینیم و اگر به شکرانه این تفضل ویژه تمام عمر جبهه بر خاک بساییم باز هم از عهده تمام شکر برنیامدیم.

ما بسیجیان از نسل الله اکبریم، از تبار دلداگی غدیر، از سلسله بیدار دلان عاشورایی، سرشار از غیرت انقلاب و بصیرت علوی، چفیه هایمان پرچم شیداییمان و ولایت مداری تنها عنوان شناسنامه مسلمانیمان. ما بی بهانه رنگ و ننگ و ثروت و شوکت، بی توجه به کاخ های ریاکاران فریبکار دست بیعت در دستان آسمانی رهبر عزیزمان میگذاریم و عاشقانه می سراییم

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

ما بسیجیان با عنایت مولای همیشه حاضرمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و به امر ولایت مطلقه فقیه چشم فتنه های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، را کور خواهیم کرد و در خط اطاعت از رهبری تا پای جان پیش خواهیم رفت.

هر یک از ما بسیجیان  مالک اشتری برای رهبر است و اقتدار آسمانیمان را از شوکت علوی امام خامنه ای گرفته ایم.

زهرا احسانی، بسیجی پیشکسوت جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱