برگزاری چهارمین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله‌ای «رسالت بی انتها»

رسالت بی انتها 4

چهارمین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله‌ای «رسالت بی انتها» با موضوع «عرصه‌های حضور اجتماعی زن» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، ، خانم ربابه سادات داودالموسوی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: چهارمین مرحله از سلسله‌‌مسابقات پنج‌ مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» به همت اداره کل امور فرهنگی ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از مجموعه کتب پنج جلدی «نقش و رسالت زن» با موضوعات مختلف برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گردآوری شده است.

داودالموسوی افزود: چهارمین مرحله مسابقه از جلد پنجم این مجموعه با عنوان «عرصه‌های حضور اجتماعی زن» انتخاب شده که به تبیین جایگاه اجتماعی زن در نظام اسلامی، آشنایی با مسئولیت زنان در اداره اجتماعی، بررسی شرایط اشتغال زنان در اسلام، ضرورت کار فرهنگی در مورد زنان، نقش‌آفرینی و مؤثربودن زن انقلابی بر اساس بینش اسلامی در همه زمینه ها و آشنایی با شأن والای شخصیت زن می‌پردازد.  

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 20 مهر 1373 در دیدار جمعی از پرستاران و کارکنان نهادهای فرهنگی فرمودند: «فعالیت زنان در عرصه اجتماع، فعالیتی کاملاً مباح و روا و مطلوب و مجاز است که با حفظ حدود اسلامی، این‌ها را انجام دهند و نیمی از نیروی فعال جامعه را به جامعه تقدیم کنند».

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی این برنامه فرهنگی، آزمون مسابقه روزهای 14 تا 16 آذر به صورت آنلاین برگزار می‌شود و طلاب می توانند از طریق سامانه دانش‌پژوهان در این مسابقه شرکت کنند.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۱» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۲» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۳» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد 5» این پیوند را فعال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۲۶ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱