برپایی خیمه سوگ حسینی در خوابگاه جامعه‌الزهرا(س)

امام حسین

رئیس خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری 10 شب خیمه سوگ حسینی علیه‌السلام ویژه خواهران طلبه و دانشجویان خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم اشرف سادات ارمکان روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: خیمه عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ویژه خواهران طلبه و دانشجویان خوابگاه حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با حضور اساتید مجرب و مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم‌السلام ایرانی و بین‌الملل برپا شد.

رئیس خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: ترویج و نشر فرهنگ حیات‌بخش و پرافتخار عاشورا که منادی احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش های اسلامی است وظیفه همه ماست و در این راستا نقش برپایی خیمه عزای حسینی علیه‌السلام در اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و بزرگداشت شعائر دینی و مذهبی به عنوان یک حرکت سازنده و بی بدیل به شمار می‌رود.

ارمکان افزود: خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام طبق سنوات گذشته توفیق برگزاری هیئت عزای حسینی علیه‌السلام را با حضور طلاب فعال و پویا دارد.

وی تصریح: در این هیئت، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محدثی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت 10 شب از روز شنبه 30 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در سالن نماز خانه خوابگاه برگزار می‌شود.

رئیس خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: شب آخر این مراسم، دوشنبه 8 مهر مصادف با اول صفر و سالروز ورود کاروان اسرای اهل بیت علیهم‌السلام به شام است که در این شب بانوان طلبه با قرائت زیارت ناحیه مقدسه به عزاداری برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام می پردازند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱