بازدید مسئولان جامعه الزهرا از بخش برق و تاسیسات

بازدید از بخش برق و تاسیسات (1)

مسئولان بازدید کننده از بخش برق و تاسیسات جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران، بر ارتقای این بخش تاکید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه مدیرکل حوزه مدیریت، مرتضی محجوبی معاون اداری مالی، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی فلاحتی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی، سعید شایان‌پور، مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی، محمد رمضانی مدیرکل امور مالی و ابوالفضل دهشیری مدیرکل پشتیبانی در بازدید از بخش برق و تاسیسات جامعه الزهرا علیهاالسلام با کارکنان این بخش دیدار و گفتگو کردند.

بررسی ابعاد صرفه جویی در هزینه‌های سرمایش و گرمایش، مصرف برق و بهره‌وری بهتر از امکانات موجود از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید بود.

گستردگی تاسیسات و امکانات مربوط به برق، کمبود نیرو در این بخش و ضرورت حضور دائمی نیروی متخصص به دلیل اهمیت موضوع باعث شده تا مهندسان و تکنسین‌های فعال در این بخش ضمن انجام کار جهادی در سه شیفت، در تولید و استفاده از برخی اقلام مورد نیاز مانند تابلوهای برق صنعتی به خودکفایی برسند.

مسئولان بازدید کننده از بخش برق و تاسیسات ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران این بخش، بخشی از مسائل و مشکلات کارکنان را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد تا در جلسه‌ای با حضور آنان، در خصوص راهکارهای ارتقای این مجموعه تصمیم‌گیری کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱