فراخوان اداره امورنخبگان و استعدادهای برتر

اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر

فراخوان اولیه ثبت نام در طرح شناسایی و ساماندهی استعدادهای برتر در عرصه آموزش، تبلیغ و پژوهش، از سوی اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم اسماعیلی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنایات خداوند متعال و مساعدت مدیر محترم این مؤسسه علمی حوزوی در سال 97 راه‌اندازی شد.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این اداره در سال گذشته به شناسایی و ساماندهی استعدادهای برتر در عرصه آموزش پرداخت و پس از کسب موفقیت در این مرحله، در سال 1398 شناسایی استعدادهای برتردر عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ  را در برنامه کاری خود قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام در این طرح، اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود، افزود: در این فراخوان، طلاب سطح یک، دو، سه و چهار می‌توانند در عرصه آموزش و طلاب سطح دو، سه و چهار در عرصه پژوهش و تبلیغ ثبت نام کنند.

وی، شرط سنی، شرط معدل و قبولی در مصاحبه علمی را از جمله شرایط اولیه ثبت نام در این طرح عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان، شرایط ثبت نام را مطالعه کنند.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در طرح شناسایی و ساماندهی استعدادهای برتر این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱