اعلام فراخوان سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور

تربیت مشاور

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز فراخوان سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مشاور در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اظهار کرد: این دوره‌های تخصصی از سال ۱۳۹۶ در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی و تاکنون دو دوره با موفقیت برگزار شده است.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور با گرایشهای مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از این دوره‌ها ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی، شرایط پذیرش در این دوره‌ها را دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی و یا احراز صلاحیت برای طلاب مشغول به تدوین پایان‌نامه سطح سه این رشته یا دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مشاوره برای طلاب سطح دو؛ حداقل ۲۵ حداکثر ۴۵ سال سن؛ تأهل؛ احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی و علمی؛ احراز صلاحیت علمی و انگیزشی؛ تعهد به خدمت در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت سه سال و تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره عنوان کرد.

وی، زمان ثبت نام در این دوره را از اول تا ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به صورت حضوری از ساعت ۸ الی۱۲ به مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره در سه ترم متوالی برگزار می‌شود، یادآور شد: کلاس‌های این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از اول مهرماه تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی به امتیازات این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: اعطای گواهی معتبر پایان دوره، اولویت برای همکاری با مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، معرفی به سایر مراکز مشاوره حوزوی و غیرحوزوی و همچنین اولویت در پذیرش سطح چهار در رشته‌های مشاوره و تعلیم و تربیت اسلامی بخشی از امتیازات این دوره است.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به صورت تخصصی و در ۱۰ حوزه مختلف در حیطه‌های مشاوره‌های اخلاقی اعتقادی، مشاوره آموزشی و تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، درمانگری اختلالات، روان‌سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، روانپزشکی و مددکاری، آماده خدمت‌رسانی می باشد.

 

سومین فراخوان تربیت مشاور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱