به همت اداره قرآن و حدیث برگزار می‌شود؛

ششمین مرحله دوره غیرحضوری «قرآن صاعد»

سیری در صحیفه سجادیه

مدیرکل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مرحله ششم دوره غیرحضوری حدیث خوانی «سیری در صحیفه سجادیه» با عنوان «قرآن صاعد» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از آنجا که صحیفه سجادیه از بهترین نسخه‌های روحی و اخلاقی در تفکر اسلامی است؛  دارویی شفابخش برای نفوس سرگردان وطالب زهد و اخلاص و وسیله معراج مؤمن و قرب الهی است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: ما باید در این روزگار تمام تلاش خود را بکار گیریم تا منابع غنی اهل بیت علیهم‌السلام را در اختیار مردم قرار دهیم و زمینه‌های انس با این متون را فراهم آوریم.

طباطبایی اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دوره غیرحضوری قرآن صاعد را با هدف آشنایی بیشتر و انس طلاب با کتاب شریف صحیفه سجادیه و زمینه‌سازی ترویج  این متن غنی روایی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزارکرده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون پنج مرحله از این دوره برگزار شده است، افزود: مرحله ششم این طرح شامل دعای 36 تا 42 از  25 فروردین ماه آغاز شده و به  مدت یک ماه تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: طلابی که به هر دلیل موفق به شرکت در دوره نشده‌اند می‌توانند با ارسال پاسخنامه مراحل قبل  تا پایان اردیبهشت در این طرح شرکت کنند.

طباطبایی در پایان گفت: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه سؤالات به ورودی ساختمان شهید بهشتی رحمه‌الله‌علیه، طبقه همکف، سرای ثقلین مراجعه کنند؛ یا از طریق سایت به نشانی www.jz.ac.ir وکانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی @jz_news  دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

جهت دریافت دفترچه مرحله اول دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله دوم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله سوم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله چهارم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله پنجم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله ششم دوره مطالعاتی قرآن صاعد این لینک را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱