برگزاری امتحانات پایان ترم 4 هزار و 700 طلبه غیرحضوری و مجازی در جامعه‌الزهرا(س)

آزمون ورودی

خانم حاجی پور گفت: 7 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم شرکت کردند که از این میان، حوزه امتحانی 4 هزار و 700 نفر از آنان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود و مابقی در 38 حوزه امتحانی دیگر حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم حاجی پور روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت ایام فجر فاطمی، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی با برگزاری امتحان 341 عنوان درسی در طول یک هفته برای چهار دوره تحصیلی مجازی (عمومی و تکمیلی) و غیرحضوری (عمومی و تکمیلی) به پایان رسید.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری افزود: در طول یک هفته از 8 تا 14 اسفند، حدود 7 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در امتحانات پایان ترم که به صورت حضوری و در 39 حوزه امتحانی برگزار شد، شرکت کردند.

وی تصریح کرد: از میان تعداد شرکت‌کنندگان در امتحانات پایان ترم، 4 هزار و 700 طلبه در حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند، به طوریکه روز جمعه 12 بهمن، 860 طلبه برای شرکت در امتحان به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کردند.

حاجی پور بیان داشت: امتحانات پایان ترم غیرحضوری و مجازی در دو نوبت صبح و عصر و چهار زمان مختلف برگزار شد که علاوه بر فعالیت و تلاش کارمندان این مرکز، 30 مراقب جهت حضور در امتحانات دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی امتحانات طلاب غیرحضوری و مجازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اظهار داشت: چهار عنوان درسی برای طلاب تحصیلات تکمیلی به جز رشته فقه و اصول و 15 عنوان درسی طلاب دوره عمومی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری این امتحانات از 21 تا 27 بهمن است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بیان کرد: هر سال، بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی در دستور کار قرار می‌گیرد، امسال نیز از چهار حوزه امتحانی اهواز، بندرعباس، کرمان و یزد بازدید داشتیم و با مدیریت استان‌ها و طلاب این استان‌ها دیدارهایی انجام شد و نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی پور یادآور شد: نتایج امتحانات پایان ترم به تدریج در کارنامه طلاب قرار می‌گیرد و نیمسال دوم تحصیلی طلاب غیرحضوری و مجازی از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود.
 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱