اعلام برنامه‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی در ایام دهه مبارک فجر

دهه فجر-هدی

برنامه‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی در بخش‌های پیش دبستان، دبستان، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم و دبیرستان معارف اسلامی در ایام دهه مبارک فجر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، برنامه‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی در ایام دهه مبارک فجر از سوی ادره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

مجتمع آموزشی تربیتی هدی وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دارای واحدهای آموزشی پیش دبستان، دبستان، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم و دبیرستان معارف اسلامی است که هر یک از آنها برنامه‌های ویژه ای در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌کنند.

در پیش دبستان هدی، 14 ویژه برنامه از جمله برپایی نمایشگاه‌های «ایران»، «امیدهای امام» و نمایشگاه کتاب ویژه سنین کودکان، مسابقات ورزشی، حفظ سوره‌های قرآن کریم، خاطره‌گویی مربیان از دوران کودکی، کاردستی و برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

در متوسطه دوره اول هدی نیز 36 برنامه فرهنگی، تربیتی و آموزشی در دستور کار قرار گرفته است، از جمله نمایش‌های فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار، مطالعه کتب انقلابی و نقد و بررسی آنها، شناسایی مکان‌های تاریخ ساز در قم و بازدید از این مکان ها، جشنواره نقاشی، طرح‌های مطالعاتی، پاسخگویی به شبهات، دعوت از طلبه غیرایرانی جهت سخنرانی، قاب خاطره، دیوار نویسی انقلاب، کرسی آزاداندیشی دختر انقلابی،

دانش آموزان در ویژه برنامه‌هایی که به موضوع شهدا اختصاص دارد از جمله یادواره شهدا، معرفی شهدا به دانش‌آموزان، حضور در مزار شهدا و میثاق دوباره و دیدار با خانواده‌های شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهیدان اسلام تجدید میثاق می‌کنند.

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است که شامل نمایشگاه کتاب «رویش‌های انقلاب اسلامی» با موضوع مدافعان حرم، نمایشگاه محصولات فرهنگی و ایرانی و نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان می‌شود.

مسابقات با موضوعات مختلف از جمله مسابقه علمی و سرگرمی، ساخت آدمک، شعار سازی، عکاسی، مسابقات ورزشی شامل طناب کشی، داژبال و والیبال از دیگر برنامه‌هایی است که ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول در نظر گرفته است.

در دهه مبارک فجر برای دانش آموزان متوسطه دوره دوم هدی نیز برنامه‌های ویژه ای با موضوعات همخوانی سرود دانش آموزی، تئاتر دانش آموزی با موضوع «دست‌های پینه بسته»، مسابقات مختلف و نشست «تولد دوباره» و گفتگو با بانوانی که به دین اسلام مشرف شدند، برگزار می‌شود.

در دبیرستان دوره معارف 19 برنامه در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود که برگزاری محفل انس با قرآن، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی، پژوهشی، دلنوشته به شهدا و مسابقات ورزشی، ایجاد حلقه‌های صالحین، تجدید میثاق با شهدای انقلاب و سخنرانی طلاب غیرایرانی درباره انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

 

برنامه های اختصاصی هدی 3 برنامه های اختصاصی مجتمع هدی برنامه های اختصاصی هدی 2

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱