فراخوان ثبت نام طلاب کارآفرین جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

نمایشگاه کارآفرینی

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت ۱۰ روز در اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم عرب خزائلی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سال گذشته برای اولین بار و مصادف با سال اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه کارآفرینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد که طلاب و خانواده‌هایشان استقبال پرشوری از این نمایشگاه داشتند و و در نظرسنجی‌های صورت گرفته بسیاری از خانواده‌ها خواستار ادامه روند این فعالیت بودند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها بیان داشت: امید است امسال نیز در سایه عنایات اهل بیت علیهم‌السلام بتوانیم گام کوچکی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و حمایت ازمعیشت  خانواده طلاب برداریم.

عرب خزائلی تصریح کرد: نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش روحیه نشاط و پویایی طلاب با هدف حمایت از تولید و اشتغال از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده در اسفند سال جاری به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای هنر و توانمندسازی طلاب در کنار تحصیل و تبلیغ، سبب افزایش روحیه، نشاط و پویایی طلاب می‌شود، افزود: در راستای تحقق این هدف، بانوان طلبه کارآفرین می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه از تاریخ ۸ تا ۳۰ بهمن ساعت 8 تا 12 با مراجعه به زیرزمین ساختمان شهید بهشتی برای ثبت‌ نام اقدام کنند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده همچنین به شرایط اصلی برگزاری نمایشگاه اشاره کرد که عبارتند از:

1- برپایی نمایشگاه، منوط به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان است.

2- محصولات مورد ارزیابی داوران باید حتما توسط شخص طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تولید شده باشد.

3- محصولات عرضه شده جهت تایید نهایی باید خلاقانه، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب، مشخصات کامل بر روی بسته بندی و مطابق با استاندارد‌های لازم  باشد.

عرب خزائلی عنوان کرد: بانوان طلبه که در تولید صنایع دستی، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی(گل، گیاه و غیره)، محصولات عفاف و حجاب(خیاطی و غیره) فعالیت دارند و دارای شرایط ذکر شده هستند، می‌توانند برای حضور و عرضه محصولات خود در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112116 و یا ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱