فراخوان شرکت در دوره‌های مهارت تبلیغی «شمیم»

دوره های مهارت های تبلیغی ترم دوم

دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم ویژه طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم همزمان با شروع ترم تحصیلی بهمن ماه آغاز می‌شود و طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، هدف از برگزاری این طرح را توانمندسازی، ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: سطح عمومی این طرح شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاسداری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: هر طلبه مجاز به انتخاب حداکثر سه موضوع مهارتی است و غیبت بیش از سه جلسه موجب حذف شرکت‌کننده از این دوره مهارتی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی، زمان ثبت نام در این طرح را از 3 تا 8 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: دوره عمومی این طرح از 13 بهمن ماه آغاز می‌شود.

جهت مشاهده برنامه آموزشی دوره‌های مهارت تبلیغی شمیم در نیمسال دوم تحصیلی 97 این پیوند را فعال کنید.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۷ تا ۱۴ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱