مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام:

مراجع عظام تقلید و روحانیت متعهد همواره در صف اول مبارزه با استکبار بوده و هستند

مدنی

حضور استوار، قدرتمند و با بصیرت علما و مراجع در همه صحنه های انقلاب به وضوح مشهود است، از این رو نسبت به برخی موضع گیری ها و جسارت هایی که به ساحت مراجع عظام تقلید و روحانیت می شود متاسفيم و هشدار می دهیم که این حرکت بر سر شاخ نشستن و بن بریدن است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمين سیدمحمود مدنی ظهر امروز در حاشیه نشست با مدیران گروه های علمی جامعه الزهرا سلام الله علیها در گفتگو با واحد خبر ضمن قدردانی از حضور شکوهمند اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب، اساتید و کارکنان این موسسه علمی در اجتماع عظیم ۹ دی اظهار داشت: بنای ما بر این بود تا اجتماع بزرگ خواهران همه نهادهای حوزوی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار کنیم ولی بنا به مصلحت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که خواستار برگزاری یک تجمع باشکوه در قم بودند این برنامه لغو شد و طلاب و اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در تجمع بزرگ فیضیه شرکت کردند.

وی اجتماع بزرگ خواهران و برادران حوزوی را مشت محکمی بر دهان استکبار و پاسخی قاطع به همه یاوه گويانی دانست که حوزه علمیه را سکولار می نامند و روحانیت را به دور از صحنه های اجتماعی، سیاسی و پشتیبانی از نظام اسلامی معرفی می کنند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: روحانیون در طول تاریخ در همه حرکت های سیاسی، اجتماعی و علمی در حوزه دین و دفاع از امت اسلامی و کشور عزیزمان، ایران همواره علمدار بوده اند و مردم وفادارانه پشت سر آنها گام برداشته اند.

وی به نقش تاثیرگذار مراجع عظام تقلید در همه صحنه های پیش و پس از انقلاب اسلامی و نیز در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور استوار، قدرتمند و با بصیرت علما و مراجع در همه این صحنه ها به وضوح مشهود است و ما بر این مسیر و استمرار آن تاکید داریم، از این رو نسبت به برخی موضع گیری ها و جسارت هایی که به ساحت مراجع عظام تقلید و روحانیت می شود متاسفيم و هشدار می دهیم که این حرکت بر سر شاخ نشستن و بن بریدن است.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه اظهار امیدواری کرد که قافله انقلاب شکوهمند اسلامی با همراهی ملت صبور، هوشمند و ولايتمدار ایران و با پرچمداری رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید به سرمنزل خودش که تحویل پرچم آن به دست با کفایت حضرت صاحب الزمان عجل الله فرجه است برسد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز بصیرت شایسته برای همه اقشار مردم ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: روحانیت در این جهت سزاوارتر از همه است و خوشحاليم که حوزه علمیه در گامهایی تحولی، وظیفه خود را در همه صحنه ها چه پیش از انقلاب، چه در دوران پرخطر انقلاب، چه در صحنه های جتگ تحمیلی و دفاع از حرم و دیگر بزنگاه ها انجام داده است و ان شاء الله این نقش استمرار خواهد داشت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱