چهارمین پیش نشست همایش «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

همایش نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی -پیش نشست - Copy

چهارمین پیش نشست همایش «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی» از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در راستای برگزاری همایش ملی «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی»، چهارمین پیش نشست همایش «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی» با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این پیش نشست دو محور اصلی «عرفان اسلامی و اجتماع» و «آزادی و انقلاب اسلامی» مورد بررسی قرار می گیرد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رضا فلاح مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی احمدی امین استاد حوزه و دانشگاه به تبیین این موضوعات می پردازند.

این پیش نشست، روز پنجشنبه 29 آذر ساعت 9:30 تا 12 در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران واقع در بلوار امین - کوچه 51- ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران- طبقه اول - سالن اجلاس مرکزی برگزار می‌شود.

همايش ملی «نقش حکمت اسلامي در انقلاب اسلامي» در راستاي تبيين امتدادات اجتماعي حکمت اسلامي و در اجابت دعوت مقام معظم رهبری بر ورود نهادهاي حِکمي-فلسفي به ترسيم رويکردهاي عملي و اجتماعي و تبيين نقش محوری نظريّات فلسفي در شکل گيری بنيادي ترين رويدادهاي اجتماعي شکل گرفته است.

این همایش ملی از سوی مدرسه حکمت و دين پژوهي مجتمع عالي امام خميني(ره) جامعه المصطفی و با همکاری و مشارکت نهادهای مختلف از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است و این همایش ملی، بهمن سال جاری در قم برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱