فراخوان شرکت طلاب جامعه‌الزهرا(س) در دومین جشنواره ملی پوستر آیات

جشنواره پوستر آیات

جزئیات برگزاری دومین جشنواره ملی پوستر آیات با محوریت قرآن کریم و عترت طاهرین علیهم‌السلام جهت شرکت طلاب هنرمند جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز دو شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دومین جشنواره ملی پوستر آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با مشارکت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی قرآنی و ارتقای آگاهی مردم به واسطه زبان هنر، بسط و گسترش فعالیت‌های متناسب با فرهنگ قرآن، تشویق و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی هنری در حوزه قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام و ایجاد شرایط مناسب به منظور آموزش و حمایت از فعالیت‌های هنرمندان گرافیک فعال در عرصه قرآن است.

طباطبایی همچنین به دیگر اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط بیشتر هنرمندان با فعالان و موسسات قرآن و ناشران فعال در حوزه فرهنگ و داستان‌های قرآن، حمایت از هنرمندان به منظورخلق آثار هنری مرتبط با آیات قرآنی و ایجاد نگرش جدید در خلق آثار گرافیکی با بهره‌گیری از فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی به محورهای موضوعی جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با محورهای موضوعی «نشاط، امید و امیدبخشی»، «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» و «همدلی، محبت و دوستی» و در دو بخش رقابتی و ویژه برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: اگرچه شرکت در این جشنواره برای علاقه‌مندان آزاد است، اما طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پیرو تعامل صورت گرفته بین دبیرخانه جشنواره و اداره قرآن و حدیث این مؤسسه می‌توانند آثار خود را به اداره قرآن و حدیث ارسال کنند.

طباطبایی با بیان اینکه جشنواره ملی پوستر آیات روزهای 24 و 25 بهمن ماه در قم برگزار می‌شود، یادآور شد: بانوان طلبه تا تاریخ 20 دی ماه، آثار خود را به اداره قرآن و حدیث واقع در ساختمان اداری خواهران (طبقه فوقانی مهدکودک) تحویل دهند تا از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2548 تماس بگیرید.

جهت دریافت پوستر جشنواره ملی پوستر آیات این لینک را فعال کنید.

جهت دریافت فرم تقاضای شرکت در جشنواره این لینک را فعال کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱