قابل توجه متقاضیان طلاب نخبه در عرصه آموزش؛

اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س) منتشر شد

نخبگان و استعدادهای برتر

محدوده زمان مصاحبه، منابع آزمون و سن متقاضیان در دفترچه «راهنمای ثبت نام و تشکیل پرونده استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام» تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و تشکیل پرونده استعدادهای برتر از سوی اداره نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«قابل توجه طلابی که در فرآیند شناسایی استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شرکت کرده اند، اصلاحاتی در دفترچه راهنمای طرح شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر صورت گرفته است.

این اصلاحات در ارتباط با محدوده زمان مصاحبه، منابع آزمون و سن متقاضیان است و از داوطلبان درخواست می‌شود که این دفترچه را به دقت مطالعه کنند.

طی تفاهم‌نامه‌ای که بین اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه صورت گرفت، طرح شناسایی و جذب طلاب فعال و مستعد در دستور کار قرار گرفت و اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت شناسایی و ساماندهی نخبگان و استعدادهای برتر این مؤسسه در بعد «آموزشی»، فعالیت خود را آغاز کرده است.

جهت مشاهده اصلاحات دفترچه راهنمای استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س) این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱