بیانیه جامعه الزهرا(س) در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان

بیانیه جامعه در حمایت از لبنان

جامعه جهانی اینگونه رفتارهای غیرانسانی را برنمی‌تابد و امروز همه اذعان دارند که اسراییل یک غده سرطانی نه تنها در منطقه که در کل جهان است.

به گزارش روابط عمومی، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم (۷ محمد)

ترور، کشتار، قتل، خونریزی و جنایت مفاهیمی است که با ماهیت رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی عجین شده و روزی نیست که در جهان مدعی دموکراسی و حقوق بشر، خون ده‌ها زن و کودک فلسطینی و لبنانی بر زمین نریزد و ظلم بزرگی در حق آنان روا نشود و اسف‌بارتر اینکه سکوت و نظاره‌گری این ددمنشی تنها واکنش دولتمردان غربی و عربی است.

گویی رژیم سفاک صهیونیستی بر صحنه تئاتری تراژدیک مشغول نمایش است و دیگران باید در بی‌صدایی مطلق، این نمایش را نظاره‌گر باشند و دم بر نیاورند. اندک کسانی هم که تک جملاتی را به عنوان واکنش در برابر این جنایات بر زبان می‌آورند، کلیشه‌های تکراری ضرورت صلح و توقف جنگ و آتش بس است.

اما واقعیت این است که صلح در دایره لغات رژیم اشغالگر قدس مفهومی غیر از معنای مصطلح در ارتباطات بین‌‌الملل دارد. از این رو سخن گفتن از صلح با سرکردگان ترور و جنایتکاران جنگی معنایی جز پذیرش جنایات این رژیم سفاک ندارد.

راه حل را اما حدود نیم قرن پیش پیر خردمند جماران گفتند: «اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود» و در سال‌های گذشته، رهبر فرزانه انقلاب حفظه‌الله بر آن تاکید کردند و نوید از جهانی بدون رژیم خونخوار صهیونیستی دادند. رفتار غیرانسانی اسراییل در دوران کوتاه حیات خود هم موید این نوید است، چرا که جامعه جهانی اینگونه رفتارهای غیرانسانی را برنمی‌تابد و امروز همه اذعان دارند که اسراییل یک غده سرطانی نه تنها در منطقه که در کل جهان است.

امید است سازمان‌های بین المللی، کشورهای اسلامی و دولت‌هایی که شعار صلح سر می‌دهند، اقدامات قاطعی را برای متوقف کردن ماشین کشتار و قتل و ترور رژیم صهیونیستی انجام دهند. 

از خداوند متعال برای ملت‌های فلسطین، لبنان و سوریه که در خط مقدم جبهه مقاومت هستند، صبر، بردباری، استقامت در راه حق و پیروزی و سربلندی خواستارم.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵