مدرسه علمیه طیبات برگزار می‌کند:

دومین نشست بصیرت‌افزایی با رویکرد خانواده

دومین نشست بصیرت افزایی تیتر

مدیر مدرسه علمیه طیبات از برگزاری دومین نشست بصیرت‌افزایی خانواده با موضوع «اقتداروالدین در خانواده - خانواده صمیمی و فرزندان با نشاط» ویژه طلاب مراکز و مدارس علمیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در دومین نشست بصیرت افزایی با رویکرد خانواده که از سوی مدرسه علمیه طیبات برگزار می‌شود، به موضوع «اقتداروالدین در خانواده - خانواده صمیمی و فرزندان با نشاط» پرداخته می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه طیبات اظهار داشت: خانواده به عنوان مهم‌ترین نظام اجتماعی است که مانند دیگر نظام‌ها دارای یک سازمان است و طبیعتاً باید سلسله مراتبی بر آن حاکم باشد که لازمه این سلسله‌مراتب، اقتدار کافی و در عین حال عادلانه برخی از اعضا در خانواده است.

رهبرپور افزود: از آنجا که والدین در خانواده بیشترین و مهم‌ترین وظایف را بر عهده دارند، باید از اقتدار کافی و بیش از دیگران برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: اگر سلسله‌مراتب در خانواده رعایت نشود و والدین از اقتدار کافی برخوردار نباشند و در تصمیم‌گیری‌های مهم به خواسته‌های فرزندان خود تن دهند یا هر فرد از خانواده، جدا از دیگران تصمیم‌گیری کند، والدین به عنوان محور خانواده، قادر به حل مشکلات نخواهند بود و خانواده انسجام لازم را از دست داده و ممکن است در اثر خواسته‌های غیرمنطقی فرزندان دچار آسیب‌های جدی شود.

مدیر مدرسه علمیه طیبات بیان داشت: مدرسه علمیه طیبات، دومین نشست از سلسله‌نشست‌های بصیرت‌افزایی را به موضوع «اقتداروالدین در خانواده-خانواده صمیمی و فرزندان بانشاط» اختصاص داده تا طلاب با اصول و راهکارهای اقتدار در خانواده و رابطه‌ی سالم و صمیمانه میان فرزندان و والدین آشنا شوند.

رهبرپور گفت: در این نشست، جناب آقای علی محمد رفیعی محمدی، مدرس و کارشناس مسائل تربیتی به ارائه موضوع نشست می‌پردازد.

وی، مهلت ثبت نام در این نشست را تا 7 آبان ماه اعلام کرد و یادآور شد: طلاب جهت ثبت نام برای شرکت در این نشست، به دفتر تربیتی مدرسه علمیه طیّبات واقع در طبقه زیرزمین ساختمان شهیدبهشتی(ره) مراجعه کنند.

مدیر مدرسه علمیه طیبات عنوان کرد: این نشست روز پنجشنبه 24 آبان ماه ساعت 8 تا 12 در سالن جلسات طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱