آغاز ثبت نام آموزشگاه زبان هدی ویژه تابستان

پوستر دوره اول تابستان 1402

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی از آغاز ثبت نام دوره اول تابستان ویژه خواهران در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: ثبت نام کلاس های تابستانی آموزشگاه زبان هدی از اول خرداد ماه آغازشده و تا 18 این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در دوره های این آموزشگاه تخصصی که شامل مکالمه زبانهای انگلیسی، عربی، کره ای، ترکی استانبولی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و چینی است در کنار تدریس هر 4 مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing & Listening) زیر مهارتهای Pronunciation, Grammar, Vocabulary, Collocation نیز مورد هدف قرار گرفته و تقویت می شوند و همچنین تأکید ویژه ای بر ارتقاء مهارت مکالمه و روانی کلام وجود دارد به گونه ای که زبان آموز بتواند براساس معیارهای استاندارد CEFR، پس از طی هر ترم از ساختارها و نکات جدید در مکالمات روزمره استفاده نماید.

خانم باغ شیخی از برگزاری دوره های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل) MSRT (آزمون داوطلبان دوره دکتری)، Intensive Course (دوره فشرده)، Semi Intensive Course (دوره نیمه فشرده)، Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب پس از گزینش علمی خبر داد.

وی حضور کادر آموزشی و اداری مجرب، بهره گیری از برترین و موفق ترین اساتید مجرب آموزشگاهی در حیطه زبانهای خارجی و اساتید برتر دانشگاهی، برگزاری آزمون جامع کتبی و شفاهی و ارائه کارنامه و گواهی پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، پیگیری مستمر و ارزیابی مداوم از وضعیت سطح علمی زبان آموزان توسط اساتید و کارشناسان مؤسسه، ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها با استفاده از به روزترین منابع آموزشی و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه، با استعداد و برتر با هدف تربیت مدرس را از مزایای این آموزشگاه تخصصی عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی آغاز دوره تابستانی را از اوایل تیرماه اعلام کرد و گفت: آموزش این دوره بسته به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا حضوری، مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) خواهد بود.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می شود، اظهار داشت: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 با شماره تلفن 32935677 با دفتر آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱