برگزاری کرسی آزاداندیشی «معیت قرآن با عترت علیهم‌السلام»

کرسی آزاداندیشی

کرسی آزاداندیشی «معیت قرآن با عترت علیهم‌السلام» با ارائه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محققیان حضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، بیست و یکمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «معیت قرآن با عترت علیهم‌السلام» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری گروه تفسیر و علوم قرآن و دبیرخانه کمیته کرسی آزاد اندیشی حوزه های علمیه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

در این کرسی آزاداندیشی، حجت الاسلام و المسلمین رضا محققیان مدرس سطوح عالی و خارج حوزه و دانشگاه به تبیین این مسئله می‌پردازد و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسین شفیعی دارابی مدیر گروه آموزشی تفسیر وعلوم قرآن جامعه الزهرا سلام الله علیها و عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه و حجت الاسلام و المسلمین محمد فلاحی قمی عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه به عنوان ناقدان این جلسه حضور دارند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی قانعی دبیر آموزشی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا سلام الله علیها و مدرس سطوح عالی حوزه به عنوان دبیر علمی این جلسه است.

این کرسی روز یکشنبه 31 اردیبهشت ساعت 10 تا 12 در سالن جلسات طبقه سوم معاونت پژوهش واقع در ساختمان کتابخانه برگزار می‌شود.

همچنین حضور در این نشست به صورت مجازی و آنلاین فراهم شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy/ در این برنامه شرکت کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱