معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری گروه آموزشی تربیتی مطالعات زن و خانواده برگزار می‌کند:

میزگرد علمی «بررسی ابعاد مختلف لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان»

میزگرد بررسی لایه پیشگیری از خشونت زنان

میزگرد علمی «بررسی ابعاد مختلف لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان» به صورت حضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، میزگرد علمی «بررسی ابعاد مختلف لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری گروه آموزشی تربیتی مطالعات زن و خانواده برگزار می شود.

در این میزگرد علمی، خانم فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان مجلس و عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده؛ حجت الاسلام و المسلمین علی غلامی، رئیس مؤسسه آموزش عالی معصومیه و رئیس کارگروه زن و خانواده مرکز تحقیقات مجلس  و حجت الاسلام والمسلمین فرج الله هدایت نیا، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و عضو کارگروه زن و خانواده مرکز تحقیقات مجلس حضور دارند.

دبیر علمی این میزگرد را خانم سمیه حاجی اسماعیلی، مدیر گروه آموزشی تربیتی مطالعات زن و خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و عضو گروه علوم اجتماعی پژوهشکده زن و خانواده به عهده دارد.

این میزگرد علمی روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن نشست‌های علمی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها واقع در طبقه سوم ساختمان کتابخانه برگزار می‌شود.

امکان برگزاری این برنامه به صورت مجازی نیز فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/rbhyyb897yoy در این نشست شرکت کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱