پیام مشترک مدیران حوزه علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت 12 فروردین

دوازدهم فروردین سالروز تحقق وعده الهی است

12 فروردین

پیام مشترک حوزه علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ ( قصص آیه ۵)

دوازدهم فروردین سالروز تحقق وعده الهی است. آغازی از حکومت مستضعفان بر سرنوشت خویش و  روزی است که کنگره‌های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست. به یمن این روز، اسلام عزیز احیا شد و یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ ایران رقم خورد.

اگر چه بذرهای آزادی ملت غیور ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ کاشته شد؛ اما این نهال در ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در خاک ریشه دوانید و با فداکاری، ایثار و عزم مردم ایران زمین، اکنون به درختی قابل اعتماد تبدیل شده که ریشه در خاک دارد و شاخه‌هایش رو به آسمان است.

روزبه‌روز بنیان این بنای مستحکم قوی‌تر و مسیرش در پرتو عنایات حضرت صاحب العصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به سوی صلاح و رویش پیش می‌رود.

در این میان هرگز نمی‌توان نقش موثر بانوان را در لحظه لحظه این پیروزی نادیده گرفت. بانوان توانمند و فرهیخته‌ای که خود نیمی از جامعه‌اند و مربیان نیمه دیگر آنند.

معماران حقیقی این انقلاب و مدافعان راستین آن، زنانی هستند که به برکت انقلاب پرشور اسلامی، نقش واقعی خود را یافتند و در پرتو آزادی به دست آمده، نگاه بر افق‌های روشن پیش  رو دوخته‌اند.

مرکز مدیریت خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن افتخار بر وجود پرعظمت بانوانی چنین، حلول ودیعه الهی و آغاز شکفتن انقلاب اسلامی را بر آحاد مردم همیشه عزیز ایران، تبریک می‌گوید و به وجود ایشان به خود می‌بالد.

مجتبی فاضل مدیرمرکز مدیریت خواهران

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱