فراخوان ثبت نام تبلیغ ایام ماه شعبان و آرامش بهاری

ثبت نام تبلیغ و آرامش بهاری

فراخوان ثبت نام تبلیغ ایام ماه شعبان و آرامش بهاری (ایام نوروز) از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا(س) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، فراخوان ثبت نام تبلیغ ایام ماه شعبان و آرامش بهاری (ایام نوروز) از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.
بانوان مبلغ که در ایام ماه شعبان و ایام نوروز فعالیت تبلیغی دارند، ابتدا ثبت نام کرده و پس از پایان فعالیت تبلیغی، گزارش تبلیغی خود را به سامانه شمیم ارسال کنند.
فعالیت تبلیغی در محافل خانوادگی، مساجد و حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، اماکن تفریحی و غیره با عنوان آرامش بهاری است که بانوان مبلغ می‌توانند در این عرصه ها فعالیت داشته باشند.
بر اساس این گزارش، داشتن حکم تبلیغی الزامی نیست. در صورت تقاضای مبلغ، حکم تبلیغی به بانوانی که دارای پرونده تبلیغی هستند و امکان تبلیغ حضوری برای آنها فراهم است، صادر می‌شود.
فعالیت تبلیغی ایام ماه شعبان از ٣اسفند١۴٠١ تا ٣فروردین ١۴٠٢ است.
فعالیت تبلیغی آرامش بهاری از اول تا پایان فروردین ١۴٠٢ است.
توجه:
ثبت نام بدون ارسال گزارش در سامانه شمیم، سابقه تبلیغی محسوب نمی‌شود و بانوان مبلغ باید گزارش تبلیغی خود را ارسال کنند.
طلابی که دارای پرونده تبلیغی نیستند، در صورت داشتن فعالیت تبلیغی، می‌توانند به سامانه شمیم مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام و سپس ارسال گزارش نمایند.
بهرامی یادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند؛ همچنین کانال مبلغان شمیم در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۱۶۴۵۶۰۹۱۰C۶۴۱۲۹۳۳۸۹e فعال است و علاقه مندان می‌توانند در این کانال عضو شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱