برگزاری تریبون آزاد «مدیریت نقش‌های زنانه» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تریبون آزاد

تریبون آزاد «مدیریت نقش‌های زنانه» با حضور طلاب جدیدالورود در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،‌ تریبون آزاد «مدیریت نقش‌های زنانه» در سومین روز دوره کوتاه مدت آموزشی مهارتی طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان «راه روشن» از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این برنامه که بیش از 130 طلبه جدیدالورود سطح دو مدارس علمیه مؤمنات و فائزات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، طلاب جدیدالورود به بیان دغدغه‌های خود با محوریت دوراهی‌های زنانه و انتخاب‌های طلایی پرداختند.

جایگاه نخبگان فارغ التحصیلان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، لزوم معرفی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، لزوم شناسایی و توانمندی طلاب در جهت تأثیرگذاری اجتماعی،  الگوی تعالی دختران، حضور مؤثر بانوان در جامعه علاوه بر نقش مادری، همسری و دختری،  لزوم شبکه سازی، معرفی چشم انداز جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله مطالبی بود که طلاب در این تریبون آزاد به آنها اشاره کردند.

‌یکی از طلاب با بیان اینکه نسبت به جامعه خود بی تفاوت نباشیم، از مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها درخواست کرد: ما را برای حضور در عرصه‌های مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی قوی کنید، به ما برنامه بدهید، راه را به ما نشان دهید تا بتوانیم حرف‌های خود را به جامعه انتقال دهیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱