آغاز ثبت نام دوره بهار آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی

اسلاید دوره بهار 1402

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی از آغاز ثبت نام دوره بهار ویژه خواهران در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی در گفتگو با واحد خبر، بیان کرد: ثبت نام دوره بهار آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی از اواسط بهمن آغاز شده و تا 27 بهمن ادامه دارد.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی افزود: در دوره‌های این آموزشگاه تخصصی که شامل مکالمه زبان‌های انگلیسی، عربی، کره، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی و چینی است، در کنار تدریس، هر 4 مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing & Listening) زیرمهارت‌های Pronunciation, Grammar, Vocabulary, Collocation  نیز مورد هدف قرار گرفته و تقویت می‌شوند.

باغ شیخی اضافه کرد: در این دوره‌ها تأکید ویژه ای بر ارتقای مهارت مکالمه و روانی کلام وجود دارد، به گونه ای که زبان‌آموز بتواند پس از طی هر ترم از ساختارها و نکات جدید در مکالمات روزمره استفاده نماید.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل)، Intensive Course (دوره فشرده)، Semi Intensive Course (دوره نیمه فشرده)،  Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب و پس از گزینش علمی خبر دادند.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی با اشاره به مزایا و فعالیتهای این آموزشگاه تخصصی، گفت: حضور کادر مجرب، بهره مندی از برترین و موفق ترین اساتید مجرب آموزش زبان انگلیسی و اساتید برتر دانشگاهی، برگزاری آزمون جامع کتبی و شفاهی و ارائه کارنامه و گواهی پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، پیگیری مستمر و ارزیابی مداوم از وضعیت سطح علمی زبان آموزان توسط اساتید و کارشناسان مؤسسه، ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها با استفاده از به روزترین منابع آموزشی و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه، با استعداد و برتر با هدف تربیت مدرس از جمله مزایای این آموزشگاه است.

باغ شیخی خاطرنشان کرد: شروع این دوره از اوایل اسفند خواهد بود و این دوره، با توجه به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن 32935677 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱