برگزاری هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعه‌الزهرا(س) با موضوع «جهاد تبیین»

هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر3

هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جهاد تبیین» با حضور 200 نفر از اساتید، طلاب و کارمندان این مؤسسه در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جهاد تبیین» با حضور 200 نفر از اساتید، طلاب و کارمندان خانواده شاهد و ایثارگر در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم که در دو نوبت صبح و ظهر برگزار شد، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش، خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و جمعی از مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز حضور داشتند و موضوع جهاد تبیین مورد گفتگو قرار گرفت.

خانم برقعی و خانم شریفی در این نشست به اهمیت جهاد تبیین و لزوم فعالیت خانواده شاهد و ایثارگر در این عرصه اشاره کردند و در ادامه، مادر شهید عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم به بیان ویژگی ها و سبک زندگی این شهید والامقام پرداخت.

خانم مریم اسماعیلی مدیر کانون خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شیوه فعالیت های اعضای این کانون را شرح داد.

شرکت کنندگان در این هم اندیشی به 6 گروه تقسیم شده و به مباحثه در عرصه جهاد تبیین پرداختند و در ادامه، نماینده هر یک از گروه ها به ارائه بحث درباره عرصه‌های جهاد تبیین، خاکریزها، راهبردها و راهکارهای عملیاتی در عرصه جهاد تبیین پرداختند.

خانم حقانی معاون پژوهش و خانم شریفی پس از ارائه نمایندگان گروه‌ها، به جمع بندی مباحث ارائه شده پرداختند.

پس از نماز ظهر و عصر، کارگاه «نقشه جهاد تبیین» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی طالبی برگزار شد، که به موضوع «جهاد تبیین» در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و نقش رسانه در جهاد تبیین پرداخت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱