ثبت نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) از طریق میز خدمت در پیام‌رسان ایتا

پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها

امکان ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق میز خدمت در پیام‌رسان ایتا فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، اداره کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای خدمت رسانی و به منظور رفاه حال داوطلبان، بخشی از فرایند ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را از طریق راه اندازی میز خدمت در پیام‌رسان ایتا فراهم کرده است.

در اطلاعیه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آمده است:

به اطلاع داوطلبان محترم سال تحصیلی 1403-1402 در تمامی سطوح (سطح 2، بازپذیری، سطح 3، سطح 4 و کارشناسی ارشد بین‌الملل) می‌رساند برای ثبت نام آزمون ورودی می‌توانید از پشتیبانی ایتا به شیوه‌های ذیل بهره‌مند شوید:

1. ورود از طریق لینک https://eitaa.com/paziresh_jz

2. ورود با شناسه پشتیبانی ایتا @paziresh_jz : لطفاً پیش از ارسال پیام جهت ثبت نام، حتماً دفترچه‌ راهنما را به دقت مطالعه بفرمایید و اسکنی رنگی از اصل مدارک ذیل را آماده نمایید:

1- عکس رنگی جدید با چادر و زمینه سفید؛

2- تمام صفحات شناسنامه (ویژه داوطلبان ایرانی)

توجه: صفحات شناسنامه به صورت دو صفحه دو صفحه (مثل این نمونه) اسکن و ارسال گردد نه تک صفحه‌ای؛

3- پاسپورت و صفحه اقامت (ویژه داوطلبان غیرایرانی)

4- پشت و روی کارت ملی (ویژه داوطلبان ایرانی)

تبصره: در صورت فقدان کارت ملی، تصویر رسید ثبت نام کارت هوشمند را ارائه نمایید. برای دریافت رسید باید به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام کارت هوشمند مراجعه نمایید.

5- آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی موقت تحصیلی

تبصره: در صورتی که هنوز فارغ‌التحصیل نشده‌اید لازم است فرم واحدهای گذرانده را از بخش «فرم‌های پذیرش» دریافت و پرینت گرفته و طبق توضیحات دفترچه راهنما نسبت به تکمیل آن اقدام نمایید و به جای مدرک تحصیلی ارسال کنید.

6- مدارک مُثبت معافیت از آزمون: در صورتی که طبق توضیحات دفترچه شرایط معافیت از آزمون را دارید، مدارک مُثبت معافیت از آزمون هم در دفترچه راهنمای هر سطح توضیح داده شده است.

7- مدارک ویژگی‌های خاص: در صورتی که طبق توضیحات دفترچه، دارای ویژگی‌های خاص هستید، مدارک مُثبت ویژگی‌های خاص هم در دفترچه راهنمای هر سطح توضیح داده شده است.

تذکر بسیار مهم: اسکن تمام مدارک باید به صورت رنگی و از اصل مدرک و کاملاً واضح و شفاف باشد. از تهیه عکس موبایلی به جای اسکن خودداری کنید. همچنین از تغییر نسبت طول و عرض تصویر در روند اسکن مدارک خودداری نمایید. برای اطلاع بیشتر از جزئیات اسکن و ارسال مدارک به «راهنمای تنظیم مدارک» مراجعه نمایید.

****************

لطفا علاوه بر اسکن رنگی مدارک بالا، اطلاعات فایل زیر را تکمیل نمایید و به همراه مدارک خود، در پیام‌رسان ارسال نمایید:

فرم پیش ثبت نام

مبلغ کارت ثبت ‌نام سطح 2 و بازپذیری 60 هزار تومان، سطح 3 (ویژه داوطلبان ایرانی) 80 هزار تومان، سطح 4 نیز 100 هزار تومان است که باید رسید واریزی به همراه مدارک در پیام رسان ارسال شود.

توجه داشته باشید که وجه واریز شده قابل استرداد نیست؛ لطفاً پیش از واریز هزینه جهت ثبت نام، حتماً دفترچه‌ راهنما را به دقت مطالعه بفرمایید.

 شماره کارت: 6037991199512009   

شماره شبا: 0108216012005  

بانک ملی به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

داوطلبان محترم می‌توانند از طریق لینک زیر نسخه اندروید یا پیام رسان ایتا را نصب نمایند:

https://eitaa.com

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱