برگزاری دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی ویژه طلاب و مبلغان ساکن قم

دوره تربیت مبلغ دانش آموزی

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی ویژه مبلغان مستعد، توانمند و علاقه مند به کار با کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی ویژه طلاب عمومی، خوابگاهی و مبلغان ساکن قم که علاقه‌مند به کار با کودک و نوجوان هستند، برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به شرایط پذیرش در این دوره، اظهار داشت: در این دوره، اولویت پذیرش با مبلغان طرح امین است.

بهرامی افزود: گذراندن دوره های عمومی طرح شمیم، موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به شرکت منظم و مستمر در دوره، تعهد به شرکت در دوره های دانش افزایی و تعهد به همکاری با اداره مبلغان از جمله شرایط پذیرش در این دوره است.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 3 بهمن اعلام کرد و یادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی در سامانه شمیم http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این دوره به صورت حضوری و به مدت دو ترم در نوبت عصر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱