به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه؛

دومین جشنواره «پاسخ برتر» برگزار می‌شود

جشنواره پاسخ برتر

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه برای دومین سال پیاپی، جشنواره «پاسخ برتر» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مفتخر است به مدد الهی و تحت توجهات حضرت بقیت‌الله‌الأعظم عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای دومین سال پیاپی جشنواره فاخر و ارزشمند «پاسخ برتر» را برگزار نماید؛ در این راستا فراخوان دومین جشنواره پاسخ برتر در نیمه آبان‌ماه اعلام شد.

بر اساس این گزارش در دومین جشنواره پاسخ برتر از فعالان و مراکز پاسخ‌گو به شبهات دینی تقدیر به عمل خواهد آمد و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد؛ علاوه بر این تمامی آثار برتر و برگزیدگان این جشنواره از حمایت مالی و معنوی این مرکز برخوردار خواهند بود.

دومین جشنواره پاسخ برتر با اندکی تفاوت با قالب‌های اولین جشنواره پاسخ برتر در قالب‌های «علمی؛ کتاب، مقاله، پایان‌نامه»، «ادبی؛ شعر، داستان، داستانک، رمان»، «چندرسانه‌ای؛ فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی» و «تجسمی؛ عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی» برگزار می‌شود. همچنین در بخش ویژه، پاسخ‌گویی به شبهات نسل‌نو در نظر گرفته شده است.

 گفتنی است آثار راه‌یافته به دومین جشنواره پاسخ برتر توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و سپس آثار برگزیده در موعد مقرر معرفی می‌شود؛ بدیهی است آثاری به مرحله نهایی راه خواهند یافت که سه ویژگی و شاخصه اصلی جشنواره؛ یعنی پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات را دارا باشند.

از جمله شرایط پذیرش آثار این است که آثار علمی صرفاً در سال ۱۴۰۰ نگاشته و چاپ شده باشند و نیز در اولین جشنواره پاسخ برتر ارسال نشده باشند.

مهلت ارسال آثار تا 30 دی اعلام شده و ارتباطات و ارسال آثار از طریق ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ و @pasokhebartar_Festival و www.pasokh.org امکان پذیر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱