بازدید مدیر موسسه المجیب نجف اشرف از جامعه الزهرا

بازدید مدیر موسسه المجیب نجف اشرف از جامعه الزهرا

مدیر موسسه المجیب نجف اشرف ضمن بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیر این مرکز علمی حوزوی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رشید طیب حسینی مدیر موسسه المجیب نجف اشرف در بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز حوزوی را بسیار چشمگیر دانست.

وی با اشاره به فعالیت خوب، منظم و اصولی بانوان در مرکز پاسخ به سؤالات دینی و اعتقادی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: جا دارد این فعالیت‌ها و نتایج آن به زبان‌های مختلف ترجمه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

مدیر موسسه المجیب با اشاره به هجمه وسیع دشمنان به اسلام به‌ویژه مکتب تشیع گفت: دشمنان دریافته‌اند که اگر بتوانند بانوان را با اهداف خود همراه کنند جوامع مسلمان را که بر اساس خانواده محوری شکل گرفته دچار آسیب خواهند کرد از این رو شایسته است مراکزی مانند جامعه الزهرا علیهاالسلام که فعالیتشان در راستای تربیت بانوان مؤمن و متعهد است تقویت و به بیشتر معرفی شوند.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری جامعه الزهرا علیهاالسلام با موسسه مجیب نجف اشرف در راستای پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی بانوان جهان اسلام شد.

در این دیدار سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با همه مؤسسات و نهادهایی که در راستای ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام فعالیت می‌کنند، گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکنون پذیرای دانش‌پژوهانی از بیش از یکصد کشور جهان بوده است که بسیاری از آن‌ها در بازگشت به کشورهایشان به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مشغول شده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 18 هزار طلبه بانو در این موسسه علمی در حال تحصیل هستند که از این میان حدود هزار نفر از طلاب بین‌الملل از 75 کشور جهان هستند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱