انتصاب معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا

تکریم از معاون پیشین پشتیبانی و منابع انسانی و معارفه معاون جدید حسین حدادی (11)

سرکار خانم برقعی در حکمی آقای حسین حدادی فام را به سمت معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سعیدی قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی، در بخشی از حکم دکتر حدادی فام آمده است:  با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی های اجرایی، جنابعالی به عنوان «معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه‌الزهرا(علیها‌السلام)» به مدت یک سال منصوب می‌شوید.

بهره‌برداری از ظرفیت های کلان جامعه‌الزهرا(علیها‌السلام) با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان خبره و مجرب و با رعایت صرفه و صلاح و حفظ بیت المال، توسعه سیستمی و هوشمندسازی، تدوین دستورالعمل ها و اخذ مجوزهای قانونی جهت چابک سازی و تسهیل فرایندهای اداری، منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، حفظ کرامت همکاران از بدو ورود تا پس از بازنشستگی، برنامه ریزی و استقرار نظام تشویق و تنبیه، توسعه دانش افزایی و پرورش سرمایه های انسانی جوان، تسهیل فرایند و ارتقاء خدمات رفاهی و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، اساتید و طلاب و توسعه و بازسازی ابنیه، تاسیسات و زیرساخت‌های لازم از اولویت های مورد انتظار می باشد.

همچنین مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اهدای لوحی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در مدت تصدی این پست قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: امیدوارم فعالیت ها و تلاش های مجدانه شما در طول مدت مسئولیت، مرضیّ حضرت صدیقه طاهره(علیهاالسلام) و ذخیره شایسته ای برای روز حساب محسوب شود.

تداوم بهره مندی از تجربیات و تخصص حضرتعالی در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی برای این مرکز بزرگ علمی فرصتی مغتنم خواهد بود.

گفتنی است، معارفه معاون جدید پشتیبانی و منابع انسانی و تکریم از معاون پیشین ظهر امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران صورت پذیرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱